Süsteem kõik-ühes lahendus, millel on oma riistvara ja tarkvara, mis hõlmab paigaldust, tehnilist hooldust ja klienditeenindust;
Tänu täiustatud riistvarale ja tarkvarale suudame jälgida jõudlust, mis tähendab, et saame pakkuda võimalikult suurt kasutusaega;
Laadimisinfrastruktuur kasutab energiat tõhusamalt, mis tähendab, et väiksema reserveeritud energiaga saame ehitada rohkem jaamu.
Kasutades klastripaigaldust, saame suurendada laadijate arvu vastavalt parklasse tulevate elektriautode arvu kasvule.
Laienemine on kiire ja tavaliselt ilma täiendava energiavarustuse reserveerimiseta. Tavalisel juhul saame kontoris ehitada 5 laadimisjaama (10 laadimispunkti) 44 kW reservatsiooniga. Tegemist on keskmise kiirusega laadijatega, mis on kõige optimaalsem variant. Valikusse on tulemas ka kiirlaadijad aga alles järgmise aasta alguses. Miks ei ole seni kiirlaadijaid valikus? Põhjus on lihtne, sõidukil on ka oma maht mida suudab vastu võtta ja kiirlaadijad on selleks liiga võimsad ja kulukad.
Laadimistarkvara saab integreerida hoone juhtimissüsteemiga (BMS), et olemasolevat ja olemasolevat energiat veelgi tõhusamalt kasutada.
Klient saab luua ja hallata erinevaid kasutajagruppe erinevate hinnaplaanidega, et pakkuda oma töötajatele (või üürnikele) lisaväärtust.
Mulle kuulub tarkvara, seega oleme konkurentidest palju paindlikumad funktsioonide lisamisel või integreerimisel.